Uczniowie Szkoły Polskiej mogą ubiegać się o wystawienie legitymacji szkolnej.
W tym celu należy czytelnie wypełnić wniosek oraz dołączyć aktualne zdjęcie w podanych wymiarach. Prosimy o zapoznanie się z Klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych.
POBIERZ WNIOSEK O WYDANIE LEGITYMACJI
Duplikat legitymacji szkolnej może być wydany z następujących powodów:
- zgubienie legitymacji
- kradzież legitymacji
- zniszczenie legitymacji.
Za wydanie duplikatu legitymacji pobiera się opłatę w wysokości 9 złotych, którą wnosi się na rachunek bankowy:
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą ul. Kielecka 43 02-530 Warszawa
Narodowy Bank Polski o/o w Warszawie
42 1010 1010 0070 3822 3100 0000.
Waluta rachunku: PL
Kod BIG/Swift: NBPLPLPW
Do wniosku o wydanie duplikatu legitymacji należy załączyć:
- dowód wpłaty
- aktualne zdjęcie (zgodnie ze wzorem zamieszczonym na wniosku)
- zniszczoną legitymację (w przypadku występowania o wydanie duplikatu z powodu zniszczenia oryginału) lub informację o zagubieniu / kradzieży oryginału legitymacji.
(w treści przelewu należy podać imię i nazwisko ucznia)
POBIERZ WNIOSEK O WYDANIE DUPLIKATU
W sytuacjach gdy:
- dokument zawiera błędy (pomyłki w imieniu i nazwisku, adresie i innych danych),
- w legitymacji szkolnej skończyło się miejsce na pieczęć potwierdzającą jej ważność,
mamy do czynienia z WYMIANĄ dokumentu. W takim wypadku nie pobiera się żadnej opłaty. Aby dokonać wymiany dokumentu NIEZBĘDNY jest nowy wniosek o wydanie legitymacji.
Osoba, której dotyczy wymiana dokumentu, wnioskując o jego wymianę oddaje stary
dokument.